امیر عباس جونیامیر عباس جونی، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

sefid barfi maman

دل نوشته برای شازده پسرم

1394/11/14 22:33
نویسنده : Maman arezoo
217 بازدید
اشتراک گذاری

                                                        پسر نازم دلم خواست برایت بنویسم از دلشوره ام از نگرانیم وقتی حتی برای یکی دو ساعت ازت دورم یه بغضی تو گلوم  میشینه که میخوام خفه بشم همیشه استرس دارم که یه وقتی نباشم  تنها باشی و بترسی مثل همون وقتهایی که گرم بازی هستی ومن مشغول کار میای و اتاق هارو میگردی وپیدام نمیکنی میزنی زیر گریه من میدوم میام  بغلت میکنم تو گریه میکنی ومن بغض میکنم  ومیترسم از اون روزی که شاید نباشم  ولی همون موفع از خدا میخوام با التماس                                                                                                                                                                     که ای خدای بزرگ به حق عظمتت هیچ مادر و فرزندی و از هم نگیر                                                                                                           

پسندها (4)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به sefid barfi maman می باشد